تاثیر افکار و عادتها بر زندگی واقعی

* این وبلاگ در مورد قانون جذب و روش‌های کلیشه‌ای موفقیت نیست! *

تاثیر افکار و عادتها بر زندگی واقعی

* این وبلاگ در مورد قانون جذب و روش‌های کلیشه‌ای موفقیت نیست! *

تمام مطالب و آموزش‌های این وبلاگ دارای پشتوانه‌ی علمی بوده و کاملا عملی و قابل اجرا روی زندگی واقعی هستند!

بعضیا فکر می‌کنن کسایی که تو حیطه روانشناسی و موفقیت فعالیت می‌کنن یه سری قدرتهای جادویی دارن. یه جورایی داستانهای از فقر به ثروت و پیدا کردن یه «راز» خاص و درآمد میلیونی حاصل از اون.

مدل داستان استادها. مدلی که این باور رو به شما میده که من هر کاری که کردم استراتژیک بوده و همه ی اتفاقای خوبی که افتادن حساب شده و برنامه ریزی شده بودن و …

خب، در مورد رضا بالغی اینطور نبوده! داستان رضا بالغی از اون داستانای جادویی نیست. از اون داستانای از فقر به ثروت و … ساده بگم، در مورد فرزند یه خونواده‌ی متوسط ایرانیه که به روانشناسی علاقه داشته!

رضا بالغی دانش آموخته ی روانشناسی هست و در حیطه ای که بیشتر از 11 ساله توش مطالعه و تجربه می‌کنه، مشغول نویسندگی و ترجمه‌س  – چیزی که عموما بهش میگن تغییر برنامه‌ریزی ذهنی.

رضا بالغی باور داره که یکی از مولفه های مهم تو احساس خوشبختی یا بدبختی، ذهن ماست!

بنابراین تلاشش اینه چیزایی که یاد گرفته و میگیره رو با شما به اشتراک بذاره.

هیچ قطعیتی تو روانشناسی مدرن وجود نداره. همه چیز در حد نظریه ها هستن. اما تا حد ممکن رضا بالغی تلاش میکنه چیزایی رو مطرح کنه که منبعی برای مطالعه کردن رو داشته باشن!


این سایت، مطالبش و خودم، همگی در حال تکاملیم. چیزایی که یاد گرفتم رو اینجا به اشتراک میذارم. امیدوارم که برای شما هم مفید باشن!

 

توجه: من کار درمانی انجام نمی‌دم!
این وبلاگ در درجه اول مخصوص کساییه که برای زندگیشون هدف مشخصی دارن، یا صاحب کسب و کاری هستن (و یا میخوان که کارآفرین بشن) و برای پیشرفت و موفقیت بیشترشون نیاز به تغییر یا تقویت برخی از جنبه های خودشون مثل: اعتماد به نفس، تمرکز قوی، خلاقیت بیشتر، تغییر دادن باورها و عادت‌ هاشون دارن.

بنابراین اگه تو بحران جدی هستین، یا افسردگی و اضطراب شدید دارین یا افکار خودکشی دارین، توصیه می‌کنم که وب گردی نکنین و هرچه سریعتر با یکی از روانشناسای خوب و با تجربه‌ی شهرتون صحبت کنین!